Nie ma biznesu bez technologii

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0

biznes
9 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Samsung Business Summit 2015. Firma Samsung jako organizator wraz z przedstawicielami największych polskich firm przygotują specjalne sesje i warsztaty edukacyjno-coachingowe prezentujące korzyści z zastosowania nowych technologii w biznesie. Dodatkowo w trakcie konferencji zostanie oficjalnie zaprezentowana nowa marka Samsung Business.

W konferencji wezmą udział członkowie zarządów i dyrektorzy najważniejszych klientów biznesowych firmy Samsung, a także zewnętrzni eksperci w dziedzinie IT, sprzedaży oraz marketingu. Głównymi tematami tegorocznego wydarzenia będzie Internet Rzeczy, Big Data oraz nowoczesny marketing. Ze względu na omawiane obszary tematyczne, konferencja jest skierowana do osób odpowiedzialnych za obszary: IT/security, usługi bankowe i finansowe, działy sprzedaży i marketingu.

– Hasło tegorocznej konferencji Next is Now motywuje nas do planowania przyszłości firmy tu i teraz. Zaprosiliśmy ekspertów i praktyków biznesu aby wspólnie zastanowić się jak inteligentnie decydować o przyszłości nas i naszych organizacji, wybierając te innowacje technologiczne, które przynoszą nam wymierną korzyść – powiedział Hadrian Baumann, Prezes Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

W trakcie wydarzenia odbędą się studia przypadków i prezentacje najnowszych rozwiązań branżowych. Sesje będą prowadzone przez zewnętrznych ekspertów oraz przedstawicieli Samsung Electronics Polska i Samsung Research&Developement Polska. Prelegentami konferencji będą m.in. przedstawiciele firmy doradczej Accenture oraz House of Skills. Wszystkie sesje będą podzielone na bloki tematyczne, poświęcone takim zagadnieniom jak:

– Usługi Bankowe i Finansowe: efektywne programy lojalnościowe, dbanie o bezpieczeństwo danych, nowoczesne podejście do customer experience.

– IT/Security: trendy w pracy mobilnej – mobilne biuro, rola bezpieczeństwa IT w biznesie.

– Sprzedaż i Marketing: rola danych w Digital Marketingu, znaczenie marketingu mobilnego, customer experience w retailu.

Samsung Business Summit 2015 to także polska premiera najnowszej marki Samsung Business, która łączy w sobie portfel kompleksowych rozwiązań biznesowych, w tym indywidualne oferty dopasowane do specyficznych potrzeb takich sektorów jak: sprzedaż detaliczna, edukacja, hotelarstwo i gastronomia oraz transport i logistyka. Samsung Business stanowi rozszerzenie i połączenie wszystkich rozwiązań biznesowych firmy Samsung, w tym Samsung KNOX w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania mobilnością w przedsiębiorstwach, rozwiązań Samsung SMART Signage, technologii druku oraz innych ofert biznesowych zoptymalizowanych pod kątem gotowości do zastosowania w przedsiębiorstwach.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.