Komercyjne

Kolejna odsłona kampanii Amica

amica
Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

Od 1 czerwca, w głównych stacjach telewizyjnych, pojawiły się billboardy sponsorskie. Kampania sponsoringowa realizowana w telewizji zostanie zasilona działaniami w internecie. Reklama lodówek Amica pojawi się na największych, szerokozasięgowych, polskich portalach informacyjnych. Silna obecność zostanie również zaznaczona w największych kanałach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram).

W kampanii reklamowej na pierwszy plan wybija się technologiczne zaawansowanie produktów. Główny przekaz dotyczy takich funkcji jak Technologia No Frost oraz klasa energetyczna A++.

Za zakup mediów (kampania ATL i internet) odpowiada dom mediowy Value Media. Billobard sponsorski został przygotowany przez agencję reklamową Change. Agencja VMR odpowiedzialna jest za działania w internecie, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR.

Dodaj komentarz